Česta pitanja

Ako ovdje nismo odgovorili na vaše pitanje, slobodno nam se javite!

Pošaljite nam upit na e-mail: info@kucazdravlja.hr

Kako mogu platiti narudžbu?

Načine plaćanja pogledajte na stranici “Plaćanje”.

Jesu li informacije moje kreditne kartice sigurne?

Jesu, ne morate brinuti. Brinemo o najvišoj razini sigurnosti informacija i zaštite od prijevara. Koristimo najnovije sigurnosne tehnologije kako bi osigurali da su podaci o vašoj kreditnoj kartici, kontaktnim podacima, podacima o dostavi i naplati povjerljivi i sigurni. Kartično plaćanje se vrši preko CorvusPay sustava koji posjeduje Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) – najviši informacijski sigurnosni standard za organizacije i informacije o karticama i njihovim vlasnicima. Definiran je na globalnoj razini od strane najjačih kartičnih organizacija.

CorvusPay PCI DSS Level 1 certifikat posjeduje od 2012. godine i svake ga godine uspješno obnavlja!

Kuponi – Kako mogu iskoristiti kupon za popust?

Dobili ste kupon putem e-maila, ali ne znate ga iskoristiti?

Ne brinite, slijedite ove jednostavne korake i ostvarite popust na svoju kupovinu:

  1. Dodajte željene proizvode u košaricu.
  2. Kliknite na ikonu košarice i zatim na “Naplata” ili “Plaćanje”.
  3. U polju “Unesite kupon” upišite svoj kupon kod (npr. KUPON10).
  4. Kliknite “Primijeni” – popust će se automatski obračunati na ukupni iznos.
  5. Dovršite kupovinu klikom na “Završi narudžbu”.

NAPOMENA: Kuponi ne vrijede za snižene proizvode i posebne ponude.

Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno nas kontaktirajte – rado ćemo vam pomoći!

Unos kupona

Unos kupona – video:

Imate problema sa naplatom putem CorvusPay sustava?

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular.

Sve o procesu naplate i rješavanju potencijalnih problema prilikom naplate možete naći na linku.

Mogu li otkazati narudžbu? Kako to mogu napraviti?

Možete! Zakonski imate pravo i otkazati i vratiti tu narudžbu u roku od 14 dana, iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja. Ukoliko želite otkazati narudžbu, kontaktirajte nas na info@bepure.hr i zatražite otkazivanje narudžbe s brojem narudžbe.Naručio/la sam greškom krivi proizvod. Mogu li to ispraviti?

Možete! Napravite novu narudžbu i kontaktirajte nas na info@kucazdravlja.hr Ili recite koji proizvod želite izbaciti iz košarice.

Kada mogu očekivati dostavu paketa?

Dostavu možete očekivati od 3-5 dana, ovisno o lokaciji.

O dostavi paketa pogledajte na Dostava.

Kako mogu otkazati pretplatu na newsletter?

Svoju pretplatu možete otkazati tako da otvorite bilo koji e-mail koji smo vam poslali i kliknete na “Otkaži pretplatu” (Unsubscribe). Vaša će pretplata odmah biti otkazana.